Palautus- ja peruutus-
ehdot

Ehdot koskien ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa, sekä näillä sivuilla myymiäni digituotteita ja palveluita
Yleistä
Haluan, että olet tyytyväinen ostokseesi. Tämä hyvityskäytäntö, koskee ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa ja digitaalisia tuotteita, sekä palveluja, joita myyn tämän verkkosivuston kautta, sekä sosiaalisen median kanavissani ja tapahtumissa.
Ratkaisukeskeinen lyhytterapia
Haluan aina varmistua, että asiakaani on tyytyväinen saamaansa palveluun ja se todella vastaa asetettuja tavoitteita, sekä etenee kuten on suunniteltu. Tästä johtuen kerään asiakkailtani säännöllisesti palautetta ja kerron terapiasopimusta tehtäessä toivovani asiakkaan tuovan viipymättä tietooni mikäli, jokin asia häntä vaivaa tai mietityttää. Näin voimme yhdessä pohtia miten muokata tavoitteita tai toimintaa niin, että ne palvelevat asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla.
Tutustumispuhelu on maksuton asiakkaalle ja sen tarkoituksena on antaa asiakkaalle mahdollisuus kysyä, sekä tutustua minuun terapeuttina, jotta asiakas voi päättää olenko oikea henkilö tukemaan häntätä tässä tilanteessa ja asiassa.
Kun työskentely aloitetaan teen aina asiakkaan kanssa terapiasopimuksen, jossa käymme läpi kummankin osapuolen vastuut ja velvollisuudet, koska haluan, että asiakas tietää mihin sitoutuu ja millaisesta työskentelystä on kyse, jotta säästyisimme turhilta väärinymmärryksiltä.
Terapiakerran voi perua jos asiakkaalle tulee este tai terapia voidaan toteuttaa etänä. Jos peruutus tapahtuu alle 24h ennen sovittua aikaa se tulkitaan toteutuneeksi ja on maksullinen vaikka ei toteutuisi. Mikäli peruutus tapahtuu yli 24h ennen tai on kyse äkillisestä sairastumisesta, voimme sopia uuden ajan veloituksetta. Toivon kuitenkin asiakkaiden sitoutuvan työskentelyyn ja sovittuihin tapaamisiin. Mikäli peruutuksia tulee useita pienen ajan sisään ehdoista keskustellaan tässä tapauksessa erikseen ja on syytä pohtia onko terapiaprosessia mahdollista jatkaa puolin ja toisin.
Perumattomista tai toteutuneista tapaamisista, ei palauteta maksua, koska kuluneen työajan vuoksi.
Digitaaliset tuotteet ja palvelut
Koska kyseessä ovat digitaaliset tuotteet (esim. ladattavat materiaalit, verkkokurssit, valmennuspalvelut), niillä ei ole lainmukaista palautusoikeutta, kun tuote on toimitettu tai käyttö on aloitettu.
Voit kuitenkin ottaa minuun yhteyttä, jos koet ongelmia tuotteen tai palvelun kanssa – etsin mielelläni ratkaisun tapauskohtaisesti.
Hyvitykset
• Hyvitys voidaan myöntää vain, jos tuote ei toimi teknisesti luvatussa muodossa tai jos palvelua ei voida toimittaa.
• Mahdollinen hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit alkuperäiseen ostoon.
• Hyvitys käsitellään yleensä 7–14 päivän kuluessa hyväksytystä pyynnöstä.
Yhteystiedot
Jos sinulla on kysyttävää palautuksiin tai hyvityksiin liittyen, voit ottaa yhteyttä:
📧 emma@mieli2piste0.fi